restaurant i København

Har du lige startet din egen restaurant? Så er der selvfølgelig altid en masse ting, som du skal huske at gøre, men får du egentlig også gjort dem, eller er det noget, som du ikke mener er så vigtigt, som det faktisk er? Hvis du skal sikre, at din restaurant kører rundt med et overskud, og det ikke er tilfældet i øjeblikket, får du her nogle tips, som du kan bruge, der gerne skulle hjælpe dig. Hvis du vil have din restaurant til at køre med et overskud, er det vigtigt at lokke kunderne tilbage, så de ikke kun kommer der en gang for aldrig mere at tage tilbage dertil. Hvis de er tilfredse med den service, de får på din restaurant, vil de også være mere tilbøjelige til at anbefale din restaurant, hvis de taler med nogle af deres venner. God kundeservice er, hvad der vil sørge for, at de kommer tilbage. Uanset hvilken branche du er i, vil god kundeservice og glade kunder være nøglen til succes. Hvis ikke din virksomhed har en placering, hvor den lokker en hel masse nye kunder til, vil returnerende kunder være virkelig vigtige.

Overvej en gang hvor ofte du er kommet ind på en restaurant, og maden har været fin, men betjeningen var elendig. Dine drikkevarer kom sent, og du synes tjeneren var ubehøvlet. Kommer du til at tage tilbage dertil foreløbig. Det er næppe tilfældet. I god kundeservice er det mest basale element, at man hilser høfligt og smiler, når der kommer kunder. Du skal få stedet til at virke velkommende, varmt og indbydende. Det gælder også, når du tager telefonen. Det er altid vigtigt at være rar og hjælpsom. Hvis kunden har et specielt ønske, er det din pligt at forsøge at imødekomme det, hvis altså ikke ønsket er helt ude af proportioner.

Man siger jo, at kæden ikke er stærkere end det svageste led. Det gælder også på en restaurant, hvor det hele skal spille sammen. Hvis I er høflige overfor kunderne, men de på samme tid kan se, at I står og skændes internt, vil det virke utroværdigt, og stedet vil ikke fremstå så indbydende, som det potentielt kunne.

Det kan også være en god ide at have personale, der er flersproget. Sidder der en person, der udelukkende kan udtrykke sig på engelsk eller tysk, er det en god ide, hvis dette kan imødekommes af en af dine tjenere.

Kjøbenhavn
Dronningens Tværgade 10
1302 København K
TLF: +45 22 44 66 66

VN:F [1.9.11_1134]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
Be Sociable, Share!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

Disse HTML koder og attributter er tilladte: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>